Реклама

Caparol объявляет акцию: «Лучшим клиентам Caparol Club — лучший отдых» Избранное

в рeгіoнaльниx тoргівeльниx тoчoк Caparol Center. В aкції мoжуть брaти учaсть клієнти, яким нa мoмeнт прoвeдeння Aкції випoвнилoся 18 рoків, є влaсникaми смaрт-кaрти Caparol Club тa буть мaти нaйбільший oбсяг зaкупівлі тoвaру у пeріoд з 15.05.2017 р. Підтвeрджeнням придбaння тoвaру – є рoзрaxункoві дoкумeнті. пo 15.07.2017 р. 4.1.
Всі рeзультaти Aкції є oстaтoчними і oскaржeнню нe підлягaють. 9.1.
• м. Мoскoвський , 57/63; Xaрків, пр.
Xмeльницький, вул. Зaрічaнськa, 11-в; • м.
Прeaмбулa этoгo мeрoприятия прoстa: «Xoчeшь пoпaсть нa кoнцeрт Depeche Mode «Global SPIRIT Tour»? Caparol Center дaрит тaкую вoзмoжнoсть: пoкупaй товар с актуальным прайсов, накапливай бонусы и отправляйся на концерт.
• м. Луцьк, вул. Потебні , 71;
Визначення переможця. Умови отримання подарунку. 6.
• м. Київ, пр-т Академіка Глушкова, 12а;
8.1. Організатор Акції не несе відповідальність у випадку настання таких форс-мажорних обставин, як стихійні лиха, пожежі, паводки, військові дії будь-якого характеру, блокади, суттєві зміни у чинному законодавстві, яке діє на території проведення Акції, інших непідвласних контролю з боку Організатора Акцій обставин.
2.2.1. Клієнт з найбільшим обсягом закупівля товару з використанням смарт-карти Caparol Club в регіональних торгівельних точок Caparol Center Центрального регіону.
• м. Кременчук, вул. Майора Борщака, 35;
Ужгород, вул. Краснодонців, 1; • м.
Клієнт з найбільшим обсягом закупівля товару з використанням смарт-карти Caparol Club в регіональних торгівельних точок Caparol Center Південного регіону. 2.2.2.
• м. Дніпро, пр. Кірова, 131;
Порушення Правил проведення Акції або відмова від виконання діючих Офіційних умов позбавляє Учасника можливості претендувати на отримання передбаченого чинними Офіційними умовами подарунку. 9.4.
Черкаси, вул. Святотроїцька , 102/1; • м.
Порядок участі в Акції Для участі в Акції необхідно: 5.
і триватиме з 00 годин 00 хвилин 15 травня 2017 року до 00 годин 00 хвилин 15 липня 2017 року (надалі – Період проведення Акції).
Такі зміни і доповнення вступають в силу з моменту опублікування, якщо інше не буде передбачено змінами/доповненнями діючих Офіційних умов. 9.3. Дані правила можуть бути змінені/доповнені Організатором протягом всього Періоду проведення Акції, при цьому інформування відносно змін і доповнень буде здійснено шляхом розміщення на сайті www.caparol.ua.
7. Види заохочень.
Київ, Дніпровська набережна, 14 – а; • м.
• м. Соборна, 404-а; Рівне, вул.
Права та обов’язки Організатора 8.
6.2. Визначення переможців Акції в номінаціях «Кращий дилер «на районі»», «Рекордсмен з продажу Krautol», «Лідер з продажу Samtex» та ««Вiдкриття року» відбувається у присутності уповноваженої Комісії, склад якої визначається Організатором. Результати Рекламної акції є остаточними й оскарженню не підлягають.
Кривий Ріг, Дніпропетровське шосе, 34. • м.
УВАГА! Не визнаються Учасниками Акції та не можуть брати участь в ній: 1. власники та працівники Замовника, Організатора, власники та співробітники рекламних агентств та інших організацій, причетних до проведення Акції, а також безпосередні члени їх родин.
В Акції беруть участь товари, які є в асортименті регіональних торгівельних точок Caparol Center . 3.1.
Подарунок не видається в грошового еквіваленті та обміну не підлягає. 6.7.
Бандери, 90; • м. Ст. Тернопіль, вул.
6.1. Визначення переможців Акції відбудеться 17 липня 2017 року у Головному офісі Організатора шляхом вибору даних, за допомогою комп’ютерної програми.
Івана Мазепи, 66; Чернігів, вул. • м.
Б.Хмельницького, 176; Львів, вул. • м.
Мати найбільший обсяг закупівлі товару у період з 15.05.2017 р. по 15.07.2017 р. 5.2. в регіональних торгівельних точок Caparol Center по смарт-карти Caparol Club.
5.1. по 15.07.2017 р. Придбати товар в одній з національних регіональних торгівельних точок Caparol Center з 15.05.2017 р.
Номінації: 2.2.
Якщо протягом 2 днів з дати визначення переможця акції (17 липня 2017 року) з переможцем не вдасться зв’язатися за допомогою мобільного чи стаціонарного телефону за визначеним контактним номером, даний потенційний переможець буде виключений зі списку, і буде обраний новий переможець. Незалежно від причини, Організатор не відповідає за загублену, неповну або неодержану інформацію потенційним переможцем. 6.4.
9. Прикінцеві положення
6.8 Переможець не може передавати своє право на Подарунок третім особам за виключенням випадків визначених у цій Акції.
1. Замовник та Організатор акції
3. Продукція, що бере участь в Акції
Офіційні умови рекламно-маркетингової Акції «Кращим клієнтам Caparol Club — найкращий відпочинок».
2.1. Акція проводиться по всій території України в регіональних торгівельних точках Caparol Center за такими адресами:
• м. Вінниця, вул. Лебединського, 15;
2.2.4. Клієнт з найбільшим обсягом закупівля товару з використанням смарт-карти Caparol Club в регіональних торгівельних точок Caparol Center Західного регіону.
Інформацію про Акцію доступна:
Запоріжжя, Південне шосе, 32; • м.
Підсумки проведеної Акції аналізуються по всій території України, порівнюються, підбиваються та оголошуються. 6.5.
Всього буде обрано 4 Офіційного переможця з регіону (Схід, Захід, Центр, Південь), які отримують Подарунок. 6.3.
6.6. Переможець отримує Подарунок (квитки на концерт Depeche Mode «Global SPIRIT Tour»). Подарунок вручатимуть особисто уповноваженому представнику переможця Акції.
• м. Одеса, Люстдорфська дорога, 13-а;
Під безпосередніми членами родин розуміються дружина або чоловік, діти, батьки, брати чи сестри, дідусі та бабусі, онуки, інші утриманці або опікуни та особи, які мають пряме відношення до власників та працівників Замовника та Організатора Акції;
У випадку виникнення ситуації, що допускає неоднозначне тлумачення цих Офіційних умов, і/або питань, не урегульованих цими Офіційними умовами, остаточне рішення приймається Організатором Акції відповідно до вимог діючого законодавства України. 9.2. При цьому рішення Організатора Акції є остаточним і не підлягає оскарженню.
4. Право на участь в Акції
7.1. Два квітка на концерт Depeche Mode «Global SPIRIT Tour» у кожної номінації.
• У представників організатора в регіональних торгівельних точках Caparol Center.
Кропивницький, вул. Куроп’ятникова, 2; • м.
• В інформаційних матеріалах в регіональних торгівельних точках Caparol Center (плакати);
• На сайті організатора www.caparol.ua;
Основні положення проведення рекламно-маркетингової акції 2.
Галицька, 98; Івано-Франківськ, вул. • м.
Миколаїв, пров. Суднобудівельний, 7; • м.
При цьому такий учасник Акції не має права на отримання від Організатора Акції будь-якої компенсації. 8.2. Організатор Акції не несе відповідальність за неможливість отримання Учасником Акції за будь- яких причин Подарунку, які не залежать від Організатора.
2.2.3. Клієнт з найбільшим обсягом закупівля товару з використанням смарт-карти Caparol Club в регіональних торгівельних точок Caparol Center Східного регіону.
1.1. Замовником та Організатором рекламно-маркетингової акції   «Кращим клієнтам Caparol Club найкращий відпочинок» (надалі — Акція) є Дочірнє Підприємство   «Капарол Україна»   (далі – Організатор), що знаходиться за адресою: 08162, Україна Київська обл., смт. Чабани, Одеське шосе, 8; код ЄДРПОУ 32593100.
Чернівці, вул. • м. Коломийська, 1–М;

Комментарии запрещены.